de ska ta tid att gå ner i vikt .

Hej godingar!


Fick en fråga för ett tag sen om jag inte kunde lägga ut före och efter bild sen jag började på LCHF. Det har ju gått 6 veckor snart, tiden går fort.. men att gå ner i vikt tar tid! Och det ska ta tid. Den senaste veckan har jag fått fina kommenterar av väldigt många vilket värmer i hjärtat, från både nära vänner, klasskamrater och familj. Det som jag har märkt & som andra kommenterat är att det syns i mitt ansikte, på axlar och mage. Däremot har jag en rejäl booty kvar, som går desto långsammare att banta ner, låren känner jag inte heller någon jätte skillnad men lite såklart. Så nej, jag kommer nog inte lägga upp någon för och efter bild i nuläget. Jag har en lång bit kvar att gå, på tisdag kommer jag att ta mina mått igen & jag hoppas det visar resultat. För jag lovar, att jag sliter!
Dessa höfter! Kommer nog alltid att ha dem, men förhoppningsvis underlättar dem när de ska födas barn ;)
Men jag är glad! Glad att jag tagit tag i mitt liv & mig själv.
Gör du det med!

Kommentarer
Postat av: Clara wisth fd Lennartsson

Hej! Vill bara säga att du har alltid varit snygg! Fast nu är du ju extra snygg :-) hoppas allt är bra. Kul o läsa om din styrka!

/Clara

2012-04-25 @ 17:44:15
Postat av: Clara wisth fd Lennartsson

Hej! Vill bara säga att du har alltid varit snygg! Fast nu är du ju extra snygg :-) hoppas allt är bra. Kul o läsa om din styrka!

/Clara

2012-04-25 @ 17:44:54
Postat av: Alexandra

Du är så duktig fina du :) va stolt!

2012-04-25 @ 21:02:53
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se
Postat av: viktkoll 1on1

ser bra ut, fortsätt så!

2012-04-27 @ 19:16:14
URL: http://www.viktkoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0