bad day

Jag var som så peppad inför ny vecka & allt. Solen skiner & jag är ledig.. jag borde va glad idag men det är jag inte.  Tror helt enkelt jag vaknade på fel sida. Vill gå & lägga mig & vakna imorgon. Medans alla har storslagna planer inför denna dag ska jag träna (hoppas jag blir lite glad av det), plugga, tvätta & plugga. Dessutom är jag ensam hemma, skitkul. Hade jag fotfarande levt mitt gamla liv hade jag med stor säkerhet antigen köpt en flaska vin & gått ut eller tyckt synd om mig själv hemma & köpt mat på donken, chips + dip, COLA & 1 kg lösgodis, utan att överdriva. Men, nu lever jag ju inte längre det där äckliga livet....
Förlåt om jag inte är så inspirerande idag.. ni får nöja er med inlägget innan!

kram & gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0