mys med c och k

det är inte smart att ta en powernap innan man ska gå och träna...vaknade med huvudvärk o kändes som jag hade blivit överkörd av en lastbil = inget andra pass för mig. Gjorde istället klart frågorna till seminariet och nu har jag plockat igorning lite här hemma. Får bli en rejäl städning i helgen.. det var lite för längesen nu!

Strax ska jag bege mig mot hemköp för att möta två pärlor, camilla och karin. Vi ska köpa gottit och mysa..har ju redan ätit lite godis idag så jag borde köpa ett äpple.

Hoppas ni får en mysig kväll i alla fall! Imorgon är det skola igen för min del. Musik 9-15, kul!

Vi hörs imorgon igen!


Jag och min underbara Camilla. Man vill bara pussa på henne!


Ytterligare en underbaring <3

Love you girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0