ledig

Godmorgon!

Det är redan torsdag och jag är ledig som vanligt! Igår hade jag en skön & mysig ledig dag också...gick upp tidigt och läste Alex Schulmans bok som jag sedan läste ut (bra bok!) sen åkte jag och storhandlade på maxi med mormor sen åkte vi hem till mig och åt och fikade. Älskar kvalle-tid med min mormor! <3

Efter det målade jag lite på min bilduppgift, tränade ett svettigt step 2 pass på friskis! Så skönt att vara igång med träningen igen! Vilket glidigt liv jag har just nu.. haha..jag klagar inte!

Har inte riktigt planerat vad jag göra idag! Har lite skoluppgifter att ta tag i, ska i alla fall träna kl. 17 och ha mys med C & K ikväll men nu på dagen då? Funderar på att ta en runda på stan, byta en tröja..kanske åka upp till a6 och fixa lite ärenden där med..we will se!


ska väl ta tag i denna dagen ockå då!

HUG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0