kitchen, please

Hej godingar!
Är hemma efter en helg i Sthlm med min kärlek. Dock blev J sjuk i lördags så blev en väldigt lugn helg..men det kommer fler tillfällen att åka iväg! Fick ju träffa min kära vän Klara i alla fall v

Nu är jag helt in i kök, köks-tokig! Mitt kök jag har nu är ju inte frå 2000-talet direkt.. utan närmare 60-talet, vilket är ganska charmigt i sig men nu är jag trött på det och köket börjar bli mer och mer "chabbigt". Så förhoppningsvis (!!!!) ska jag få göra om mitt kök här snart, eventuellt i december då jag åker till Mexico. Det skulle vara såå kul och skönt att få en nytt kök, MED diskmaskin!!!!!


Jag älskar den lantliga stilen!


Detaljer gör mycket även i ett kök!








Så jag vill veeeerkligen ha en nytt kök nu!! *Hoppas* *Hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0