onepiece + hellokitty

Hade en väldigt mysig dag igår med min favorit killar! Först bowling som blev en succse ;) 1. Jakob 2. Kalle och 3. Självklart jag! men det var kul! Efter det intog vi Kinnarps Arena, där vi såg HV förlora straffar..illa! Köpte sen med oss pizza hem och gottade oss med..kvällen bjöd även på kortspel, familjespel och godis!

Vaknade idag av att Kalle klockan halv åtta kastade kuddar i ansiktet på mig och 1 h framåt, tillsut utbrast jag i en ganska elak men sann kommentar : Kalle! Du har fått mig att aldrig vilja ha barn, någonsin! Just nu, känns det så. Men det har varit mysigt också!´Och nu har det varit tyst ett tag så jag antar att det är hyss på g.

Snart kommer iaf Mammi & comp. hem hit, dom ska hjälpa mig med lite grejer sen ska vi äta och kolla på min systers match. Jag gillar söndagar ändå, eftersom jag är ledig på måndagar ;)







Jag och Kalle traskar fortfarande runt i onepiece och hellokitty. Lovely!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja men det är bara att söka på google Bloggdesign så finns det många hemsidor/bloggar som visar dig. :) Kram!

2011-10-09 @ 19:06:56
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0