få stopp på sötsuget, ja tack!!

Hej alla goa & glada!!
Idag har jag haft redovisning i skolan & arbetade med gips & lera. Riktigt kul!
Nu sitter jag och håller på med min dåliga vana..pillar bort mascaran på ögonfransarna. INTE BRA!! men jag älskar det... lika mycket som jag Ä L S K A R sötsaker!!! Särskilt på eftermiddagarna efter lunch.. hur sjutton får man bort sötsuget? blir lite smått galen! Jag SKA ju vara sund veckan lång..hur ska detta gå!
Aja, om det är någon som har bra tips på att dämpa sötsuget eller tips på nyttigt att tugga på. Tveka inte & skriv!
Vid 18.30 blir det träning med Kakan, Step! Och ikväll mysa med mitt hjärta, han har lovat att laga tacos till mig ;)
vilken man! Jag är lyckligt lottad v






stå emot, stå emot, stå emot...
Ha en fin e.m & kväll sötbollar!

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0