normalt att lipa över en väska?

Hej min kära blogg!

Idag är det fredag den 20e maj.. skulle kunna tro det är fredag den 13e för min del.

Men, imorgon ska i alla fall min bästa finaste Tillan gifta sig i Varberg!! Hur crazy bra är inte det ?! Blir även mitt första bröllop, lääängtar så sjukt mycket! v v v

Över till varför min dag känns som fredag den 13e..
För en vecka sen beställde jag en sjukt snygg väska från Chapnlle som skulle ta ca 2 dagar att få hem.. nu har det som sagt gått 1 vecka och dom har ändrat leverenstiden till 7-14 dagar ?????!!


Kolla så snygg den är! Och den skulle passa så väldigt fint till min klänning :(


Nu är frågan vad f*n jag ska göra? skolväska? Tror jag skickat mess till halva kontaktboken & på fb... Åka till götet någon? Haha.. man kan ju tro att det är jag som ska gifta mig!

Har sprungit in och ut i varenda affär i hela staden efter en svart kuvertväska.. finns inte någonstans!!! H&M hade en snygg för ett tag sen men den var slut på både stan & A6.... TRÖTT!! ahhhhh!!!

Aja, vi får se om detta löser sig.. just nu är jag INTE glad.

Men taggar badminton med Emmie kl.15! mycket agg i kroppen kanske ger bra resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0