vilken härlig dag!

Hej pappa och alla andra som läser min blogg ;)


Jag tog mig en sovmorgon till 10 idag & efter det blev det en runda runt sjön i solen! Sååå otroligt varmt när den väl ligger på.. äntligen börjar vi gå mot rätt tider! Snälla, ingen mer snö nu.



Kl.13 var det dags för litteraturseminarium/examination.. ett väldigt givande sådant! Barn i utsatta livssitationer diskuterades. Tycker det är härligt när det blir ett så kallat "lärande tillfälle" när man examineras.. o inte bara inpräntade kunskaper som sätts på prov. Gött!

Nu borde jag egentligen sätta mig ner o plugga som en idiot, har ett åtgärdsprogram + en hemtenta inom specialpedagogik som ska vara inne nästa vecka. Men jag tänker ändå unna mig en runda på stan i solen istället.. ska bl.a lämna tillbaka klänningen jag köpte förra veckan jag visade er. Jag kanske kommer hem med nåt nytt ;)


We will se!
PUSS säger Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0