Karin prettot persson

Detta inläg vill jag bara ägna till en av jordens finaste människor!

Hon heter Karin men kan kallas egentligen vad som helst, till exempel, sockerkakan, hallonet eller tilltugget. Mitt första intryck av Karin var: seriös, överlycklig (så man stör sig), pretto och plugghäst! Vi gick i samma klass & i kön i fiket en dag råkade jag höra när Karin frustrerad berättar om sina killproblem och hur mycket livet suger.. ganska rejält. Då tänkte jag, Yes.. vad skönt.. hon är i alla fall inte perfekt! Ett tag senare hamnade vi i samma studiegrupp, jag tänkte " Oh gud.. jag kommer inte ha ett liv resten av terminen..."  

Men detta vände ganska fort... För övrigt är jag Emelie Klanten Fräjdin och en dag när vi satt i datorsalen och pluggade råkade jag på något sätt ta sönder en stol....(för övrigt var hela studiegruppen väldigt seriös) och jag vågar knappt skratta...tills Karin dör av skratt.. o i den studen visste vi bara att vi var menade för varandra! ;) Med andra ord, denna kvinnan är så mycket annat än seriös, ett pretto och en plugghäst. Det har jag sett till! hihi





Ett år av underbar vänskap! Ett helt liv framför oss av underbar vänskap.
Tack för att du är min vän!

Älskar di!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0