nageltrång...ajjjj

Hej sötnosar!
Har haft ytterligare en super mysig dag med min mormor, vi åkte hemifrån klockan 6 imorse till Ullared, var där vid öppning och var klara en och en halv timma senare..det är riktigt bra jobbat! Fick med mig lite allt möjligt hem, ljuslyktor, underkläder, kuddar och lite sånt där roligt! Efter vår effektiva shoppingrunda åkte vi hem till Jönnet igen och åkte raka vägen till IKEA..där åt vi god lunch och shoppade ytterligare lite till :P jag v shopping!

...nu har jag städat hela lägenheten (med hjälp av min kära mormor) och tvättat upp all tvätt..så otroligt skönt att få det gjort!

Dessvärre sitter jag nu i ett fotbad och har fått nageltrång..aj aj aj aj!! Det började för några dagar sen när jag kände att det tryckte och gjorde ont vid stortån och när jag kollade på tån idag såg det inte alls bra ut.. så nu följer jag vårdcentralens råd med fotbad och sedan ska jag behandla tån med acolsprit och en kompress. Hoppas hoppas det hjälper! I värsta fall kan man få genomgå en liten operation :S :S minns att en barndomsvän gjorde det till mig..då dom skär bort en del av nageln och huden.. AJ! Aja, ska se om detta funkar först och främst. Får halta på jobbet imorgon! ;)



Vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0