hej mina vänner

Hej igen min bortglömda blogg!

Nu ska jag verkligen börja blogga mer, för det är ju kul att skriva.
Så vad har hunnit hända sen senast?

*Firade midsommar i Varberg med fina vänner..
*Hade en galen vecka på P&L..
*Bästis-helg med Amanda, Tillan, Klara och Ellen!

Har även jobbat en del och gjort mysiga saker tillsammans med mitt hjärta

Idag bokade även jag och Emmie en resa till Turkiet! Vi åker den 12e augusti och kommer hem den 19e, dagen innan Jonnas och Christoffers bröllop v

Blir en snabb och tråkig uppdatering men klockan är mycket för en tjej som mig som får reda på om hon ska jobba eller inte tidigt imorgonbitti.

Vi hörs imorgon! Promise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0