det känns att man lever..

Jag kan nog vara jordens tröttaste tjej när jag jobbat..har precis lagat mat & nu ligger jag i soffan, så sjukt sköönt!!

Det slog mig precis att det endast är 1 månad kvar av sommarlovet..det går ju så jäkla fort! Men har lite saker kvar att se fram emot:
*Göteborg med min älskling nästa helg. Liseberg och shopping!
*Turkiet med Emmie, ska bli så otroligt skönt!
*Jonnas & Christoffers bröllop

...blir ju en hel del jobb med men ska njuta av sommarn så mycket som möjligt & umgås med mina underbara vänner, familj och pojkvän! :)

Känns som jag kommer somna när som.. senare blir det promenix runt sjön & en liten shoppingrunda på maxi med J. Blir nog ett och annat solssidan avsnitt också, vårat nya kvällsmåste! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0