tar tag i plugget

Godförmiddag tussar!

Jag älskar verkligen att sova, typ den bästa jag vet. Igår sov jag till kl.14 & idag sov jag till 11! Men tror det får vara slut på det nu..måste ju ta vara på dagarna! Kom precis in efter en tur runt sjön, var hela 10 plus idag så var riktigt behagligt att gå, dock väldigt halt. Och nu har jag slängt i mig en liten brunch som bestod av 3 ägg, två knäckebröd & cola ;) härlig kombo!

Denna veckan har vi självstudier hemma så blir ingen skola med föreläsningar, ganska skönt men det gäller ju att ta tummen ur (som man brukar säga) & sätta igång! Har seminarie på måndag & tills dess har jag en inlämning + litteratur att läsa tills dess. Har även en musikuppgift som ska vara inne denna veckan! Ska också göra PIM i skolan med min kaka på onsdag & få den inlämningen ur vägen.

Lika bra att sätta igång & köra hårt så man kan få njuta av förhoppningsvis lite ledighet! Vore gött med en pluggfri helg! Vi hörs senare, eller imorgon. Får se hur duktig jag varit då! Ut i den fina vädret ni som är lediga från jobb/plugg!

bjussar på en skön sommarbild! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0