dumma skit alarm!

ställde klockan på 09 imorse för jag skulle på ett spinningpass kl.10. Jag vaknar 10:15 av mig själv & mitt alarm har fortfarande inte ringt. AAAARRRGGH!!! Jag ville verkligen superdupermycket gå & träna nu på morgonen!!! jag började nästan o lipa.. hahah

Aja, inte mycket att göra åt! Alla pass resten av helgen är fullbokade så nu funderar jag på om man ska ta sig runt munksjön istället? det är för visso väldigt halt! Men skönt o röra på sig! Särskilt när man var inställt på ett svettigt spinningspass. Vi får se hur de blir med den saken idag!

Nu ska jag äta gröt i alla fall.

Ha en underbar lördag vänner!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag med, den är super bra! Synd bara att båda är slut :)

2011-02-08 @ 10:07:19
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0