det suger..

att plugga idag! Jag kommer typ ingenstans..nu gör jag det mest slarvigt bara för att bli klar!

Kom nyss hem från ett spinningpass i alla fall..under passets gång började jag känna att ena pedalen sakta började lossna.. så jag bestämde mig för att kliva ner & byta cykel. Mycket riktigt, jag hinner knappt ner från cykeln inna hela fotpedalgrejsimojsen lossnar med en rejäl duns ner i golvet. Bra jobbat! Tur att det finns snälla spinningvärdar :)

Nu ska jag in i duschen,sen försöka bli klar med inlämning. Sen vid 18 tiden ska vi på en liten "hejdå fika" hos Jull som flyttar till Götet imorgon.. men, vi kommer ju & hälsar på såklart!

Hoppas allt är bra med er!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0