sommaren går fort..

Hej igen!
Hade underbart mysiga dagar i götet med min baby! Mysiga middagar, vin, liseberg & shopping! Och igår hade vi möhippa för vår snygga brud Jonna! Så lyckat och roligt <3 tack alla och tack Jonna för du bjöd på dig själv så det stod härliga till ;)

Idag är jag ledig och har nog inte riktigt tagit till vara på dagen ännu.. men ska strax ta tag i denna dagen också!
Nu är det verkligen inte långt kvar till skolan börjar igen..och en hel del planerat fram tills dess..
 
Denna veckan kommer se ut ungefär såhär:

Måndag (idag)- ta vara på solen lite grann med Emmie! Vill äta vattenmelon på min altan! Ikväll blir det after work med Amanda, My & Jonna på twin!
Tisdag- Eventuellt jobb! Träning
Onsdag-Eventuellt jobb! Träning och grill hos pappsen
Torsdag-Eventuellt jobb! Träning...
Fredag-Eventuellt jobb! Baka tårtor, kalas för mig på kvällen!
Lördag- Party at my place, wop wop
Söndag- Kalas för kusin

Sen är det v.32 och är tillgänglig 4 dagar till på jobbet sen på fredagen åker jag och Emmie till solen, värmen och dom sena nätterna på Turkiet..lääääängtar!! Kommer sen hem kvällen innan Jonnas och Christoffers bröllop v

Därefter är nog skolan igång igen...

Varför går sommaren så sjukt fort?! Hoppas ni har en underbar dag i solen vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0