myskväll med A

Hello friends!

Jag har haft en såndär riktig piss dag..den röda veckan innebär mycket smärta, irritation, *tyck synd om mig* och choklad! Eller vad säger ni?

Jag är i alla fall ledig, får vara tacksam för det! Just nu håller jag på och väntar till min jäsning av brödet är klart..bakar nämligen GI-frallor ikväll.. hittade ett recept som verkade trevligt så vi får se hur dom blir..nyttigt och gott vore ju något för mig! Amanda kommer hit ikväll igen så hon får vara försökskanin och bedöma frallorna.

Amanda var ju här igår kväll med, vi låtsades att det var min födelsedag, jag fick presenter och vi drack cola ur vinglas..lyxigt! Ikväll kör vi mys igen.. fast med frallorna sen har jag köpt glass, frukt, chocklad och inte minst cola.. (som är både min & mandas måste ha!) GOTT!


min dösnygga vän


Tack v





Nu är nog jäsningen snart klar! Ska göra lite mysigt här hemma innan A kommer nu..vi hörs vänner!

PUSS säger Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0