regn. .

Hej hallo igen!

Har nu suttit i biblioteket i 2 h & läst lite.. känner mig stolt och seriös!
Skulle ju blivit en promenad med Emmie nu men regnet hindrar oss lite.. eller kläder efter väder?
Blir i vilket fall ingen promenix.. bestämde oss för att laga lite mat & mysa istället. Helt okej!

Och föresten har jag skrivit första "klaglappen" i tvättstugan.. haha.. då & då kommer det upp lite "OBS!" lappar som främst är riktade till oss ungdomar om att vi borde städa bättre.. idag stod det" OBS! det är viktigt att alla tvättar golven efter sig och städar torktummlaren" Då passade jag på att skriva till " Det är även viktigt att alla tömmer facken där sköljmedel/tvättmedel är." Egentligen bryr jag mig väl inte mega mycket om någon missar det (jag torkar ju inte direkt golven efter mig varje gång) men roligt att bara "klaga" tillbaka lite. Hehe ;)


Hoppas ni har en skön tisdag!

Nu vill jag ha vår!
(Bild: firar Tillan 19 år)


Kommentarer
Postat av: Klara

Åh. Älskar den bilden på dig. du är så fin

2011-04-08 @ 23:42:57
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0