godkväll

Allt är roligare än att plugga...

Du heter:
Emelie
Smeknamn:
Agda, emmi, emlan
Låt som när du är ledsen sörjer till?
depplistan
Beroende av:
mina vänner
Vad tror folk om dig?
Jag har ingen aning! Dom kan ju egentligen tro vad dom vill,
för vet det gör dom inte :)
Stämmer det?
Ja!
Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag nog är väldigt rolig & knäpp.. på ett bra sätt!
Hur imponerar man på dig?
Bara vara sig själv! och lite charm kanske ;)
Brukar du skratta för dig själv?
Jo, det händer ju faktiskt hihi. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"jag säger detsamma. Då blir det bara pannkaka av allt"
Har du haft sex idag:
haha vad är de för fråga? Nej.
Hur svarar du i mobilen:
"Ja, haallå" (om jag känner personen)
annars "hej det är emelie"
Vem ringde du senast?:
Karin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"....blabla... lycka till!"
Antal timmar sömn inatt:
9.5 h
Sov du ensam:
ja
Brukar du komma i tid:
Tidsoptimist!
Hur känner du dig nu:
Trött-
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart. Grönt
Vad tycker du om fötter:
Ingen favorit
Vad saknar du:
Vickan
Hade du en bra kväll igår:
Ja, väldigt.. party party!
Favorit dryck på morgonen:
Te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
23 tiden
Är du blyg?:
Kanske i början. Men annars är jag väldigt social & framåt.
Sysslar du med någon idrott:
Dans har varit ett stort intresse länge. Nu är det friskis!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej.
Har du spytt offentligt:
Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Försöka använda hjärnan till att börja med..
Är du nöjd med ditt liv:
Just nu är det så bra som det kan vara. Egen lägenhet, snygga skor & underbara vänner!
Är du bortskämd:
Jo, lite kanske..men snart ska jag också stå på egna ben!
Vad gör du i morgon:
Skriver tenta 13 och efter det hem & plugga igen..
Vad är det värsta du vet?:
Otrohet. svek
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Dom bästa v
Vad är det finaste du fått?:
Kärlek
Du samlar på:
Hello kitty
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Min bästis
När grät du senast:
Det minns jag inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa
Vill du gifta dig:
Åhja, absolut!
Vill du ha barn:
Ja, det vill jag. Om min man vill föda dom.
Är du musikalisk?:
Nä. Men jag gillar att sjunga!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Det beror på, vatten eller cola.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja.
Biter du på naglarna:
Ibland. (dålig vana)
Vad såg du senast på TV?
Idol.
Har du varit olyckligt kär?
Ja.
Vad vill du helst ha just nu?
Mys.
Vackraste låt-texten?
Sonja- du är allt
Din snyggaste kompis?
Omöjligt att välja, tyvärr.
Har du gott bordskick?
Jodå
Har du köat mer än två timmar för något?
Det kändes så på insparken in till kåren i alla fall, haha
Blivit medlem i 10 000-meters klubben?
Nej. Jag hade nog velat.. men de kan ju inte vara så diskret? eller? haha
Det viktigaste i livet?
Att vara lycklig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0