en söndag hos mig

Igår firades My på en Italienare & en Grek.. sjukt god mat & det var super trevligt! Efter det blev det dock raka vägen hem för mig & somnade strax därefter... ställde nämligen klockan på 08 idag för att piggna till & börja plugga..

Har nu tänt massa ljus i hela lägenheten & sitter med en god kopp te i soffan, svider lite i magen när jag vet vad jag har framför mig.. 10 sidors hemtenta.. jag har skrivit två, bra jobbat! Den ska vara hyfsat klar tills på onsdag då vi har respons/opponering & efter det får man till söndagen på sig att skriva klart & finputsa. Dock ska jag till Varberg nästa helg så min MÅSTE vara klar tills på fredag.. det är bara att kämpa!

Ska alldeles strax börja skriva, sen blir det paus vid 17 (och säkert 100 småpauser innan..) då jag ska till pappsen & fira honom för han fyllde 41 hela år igår.

Mys hemma hos mig



Från mitt köksfönster, tråkigt väder idag...


Sen får jag ju inte glömma, har världens bästa bästis!

tack, tack, tack!

Nu är tekoppen uppdrucken, dags att ta tag i plugget...
Ha en mysig söndag vänner!
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0