det börjar närma sig..

10 dagar kvar tills jag får nycklarna till min lägenhet... jag längtar sååååååååå mycket, mer för varje dag som går hahah. galet! Imorgon 07 rullar bilen till ullared med shoppingligan:sis, mammi och mormor. Har en hel del att inhandla, de ska bli jätte mysigt med en liten minitrip!

Förövrigt har jag taggat kåren med Milla ikväll, haha... illa och inte varit där sen tisdags!!! men på onsdag kör vi alla feer! + milla som gäst-förfestar. haha.. blir megakul.

Sitter med min nya laptop på magen o bara chillar förövrigt, gjort det i stort sett hela dagen.. blev en tur runt sjön också och även pluggat lite. Mja, vad ska jag mer skriva.. haft en mysig helg med mina underbara vänner, mycket film & mys..det behövs det också!

Det var allt för nu. Vi hörs imorgon. PUSS!

emmi v milla


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart ligger lägenheten? :D

2010-09-05 @ 23:47:29
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0