tranbärsjuice?

..dricker jag för fulla glas idag, det är inte ens gott!

Jag hade UVI i stort sett hela sommaren & det var ett rent *. Men nu har det gått ett par månader utan besvär så idag när jag satt på bussen hem kände jag att det kanske var påväg igen.. jag hoppas det är falskt alarm men man vet ju aldrig.. så jag var precis på hemköp & köpte med mig en liter tranbärsjuice hem. I sommras bet det inte på mig, kanske för uvin aldrig förvanade utan gav mig megapega ont direkt. Jag hoppas hoppas hoppas att jag inte får det igen, har en kur antibiotika hemma kan jag ta isåfall & det är ju skönt & slippa gå till vårdcentralen men imorgon ska jag ju ha min inflyttingsfest!!! alltså får jag bara inte åka på det.. så idag vet ni vad jag ska göra, dricka tranbärsjuice! har även en slingtid vid 15:30 jag inte vill missa.. men måste jag springa på toan & kissa hela tiden så går det ju inte...

Jaja, så kul är det att vara tjej ibland!
Hoppas ni inte är kissiga iaf! haha..
ha en go fredag PUSS.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Näe fy! Hoppas innerligt att det inte är det. För det är verkligen det v ä r s t a som finns. PUSS på dig!

2010-10-08 @ 21:26:07
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Ottilia

varför har alla det? Jag har aldrig haft det?

2010-10-12 @ 21:06:37
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0