not on top

Näe fy, det här var inte alls en bra dag! :( men jag hoppas kvällen blir bättre för det är en kväll jag sett fram emot!

Det är nämligen så att jag, jonna, my, sara och julia (+amanda e och amanda d som flyttat) gick i samma klass på gymnasiet och hängde i stort sätt varje dag men nu blir det ju inte riktigt så när alla gör olika saker.. så då kom jag med idéen att vi kunde ha halv åtta hos mig ni vet tv-programmet som går på 4an? Så ikväll är det Jonna som ska laga tre rätters middag, jag är verkligen nyfiken alltså.. haha! sen efter varje gång får var och en rösta vad man tyckte.. (från 1-10) vi har inte riktigt bestämt vad den som vinner får men det ska vi klura på ;) så tanken är att vi ska hålla på fram till jul då en till flyttar från jönnet..

Jag ser fram emot kvällen jätte mycket nu!! det ska bli så kul & få träffa mina fina tjejer och göra en sån här kul grej.. mediatjejerna är påhittiga! ;)

Ska nog ingiva mina nya skor från Nelly idag också, hämtade ut dom innan.. SÅ SNYGGA! I die.

Kommentarer
Postat av: fanny

Hejsan:) Fanny här, om du kommer ihåg mig? Jag undrar lite om lärarutbildningen, har nämligen tänkt söka till det, fast i göteborg men jag fattar ingenting på studera.nu. Undrade om du som läser det skulle vilja förklara hur man söker och sånt. Sen så undrar jag en annan sak. Jag vill liksom läsa till grundskolelärare eller hur man ska förklara det. liksom förskolelärare/ grundskolan. 1-3 typ. Men fattar inte hur man väljer det eftersom det inte heter så idag. Snälla hjälp:)

2010-10-21 @ 19:42:45
Postat av: Ottilia

Väldigt fina skor Emelie

2010-10-21 @ 20:16:29
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0