monday it is

God förmiddag alla glada!
Började dagen med ett spinningpass med gojjan! Jag borde spinna oftare, men sjukt ont i rumpen får man..fast riktigt svettigt och gött. Gick förbi Ica påväg hem också och fyllde kylen med det frukt och grönsaker..så sjukt tråkigt att lägga pengarna på men nödvändigt.. och nu har jag precis ätit en sen men stabil frukost som innehöll havregrynsgröt och grova knäckisbröd. Men jag har lärt mig att man aldrig ska gå och handla hungrig.. fy vad sugen jag va på att stoppa ner något onyttigt i korgen, men icke!

Så nu väntar en dag med massa TO DO!! åhhh vad mycket det är i skolan nu, stor fet ångest, stress och press.. men jag har skrivit en liten "påminnelse" på mobilen där det står att jag är bäst.. tänkte det skulle peppa mig litel. Haha! Vid 15 blir det till skolan och träffa Anki och Karin nr 2 för att gå igenom seminariet.. efter det ska jag nog unna mig en pluggpaus och gå runt sjön om vädret och mina ben tillåter.

Ha en härlig måndag kära ni.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

sv:det kommer...

2010-10-19 @ 15:55:02
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0