lördag kväll, ensam

Lördag kväll, ensam hemma i soffan med tända ljus.. faktiskt väldigt skönt. Försöker skriva några rader på en inlämning också.. det går väl sådär! ska strax ta en lång och o skön dusch sen ska jag lägga mig tidigt. Imorgon blir det friskis vid 11 sen massa plugg.

Igår kväll hade jag det däremot trevligt, blev lite förfest och spel hemma hos mig med sju härliga män ;) haha, & därmed fick jag även mitt första klagomål från grannen.. så vad kan vi lära oss av detta? ingen mer förfest med bara killar... eller jo, men killar är något mer vilda än tjejer, tydligen.


såhär ser det i alla fall ut efter en förfest med ett gäng grabbar!

Beställde föresten även ett par godingar från Nelly.com igår, jag blev så kär! Visar när dom är på fötterna!

Det var allt, för idag, för ikväll.
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Haha, B-tidningen gör sig verkligen till rätta.

2010-10-17 @ 19:54:17
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0