en onsdag..

hej vänner!
Jag hoppas att ni mår kanon.. själv har jag haft en bra dag i skolan med intressanta förläsningar om matematikens historia och taluppfattning..vem hade kunnat tänka sig att jag skulle tycka matematik är intressant? Iof är väl inte själva matematiken intressant utan mer didaktiken.

Det är ju hälso dag idag också, så skolan har proppat med massa folk överallt! Amy diamond var där & sjöng en snutt sen fick vi höra & vara med o släppa loss till afrikansk sång & musik.. häärligt!!

Jag & Karin (o alla andra) fick även dessa godingar

härligt med lite vitamin tillskott på sluttampen av skoladagen ;)

Nu ska jag duscha & städa här hemma.. sen blir det handling på maxi för ikväll blir det tjejmys här med Jonna, My, Julia & Zache. Mysigt ska det bli <3

Får även en nattgäst på min soffa.. Belinda kommer nämligen ramla in här någon gång under småtimmarna ;) (jag missar hårdrocksittning+kåren ikväll)

Näe, nu ska jag sätta igång!
Ha en riktigt go dag kära vänner.

PUSS! Säger em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0