hey friends..

Jag älskar lördagar!
Hade en apmysig kväll igår med mina hjärtan.. vi åt gott, dansade & kollade på satc 2! Fast jag somnade... jag har varit trött heeela den här veckan, men den har varit intensiv. Idag tog jag i alla fall mig en välförtjänt sovmorgon! (man måste tillåta sig själv ibland ;) Har ätit lite frulle & snart blir det en sväng runt munken! Ska även åka till Rusta med mammi & köpa min rosa julgran & ikväll blir det mys med cyrr.. en lugn & skön helg med andra ord.


Klara kom med presenter, jag fick inflyttningspresent & tillan förlovningspresent! Du är
så göllig lillsnäckan!


tillsan var på g igår, härligt!




alltid så sexig. mums!

Nehe, nu ska jag ta vara på dagen jag älskar så mycket.
Ha en kanon dag. Puss säger Em.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hoho. ;) Snygg jag är.

2010-11-08 @ 21:51:11
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0