fredag!

Hej finingar!
Fredag it is again.. fantatiskt! hallelujah för det :) hade sista dagen i skolan innan vfun idag,löööövly!! Så nu blir det praktik i 5 veckor i en mysig etta, ser fram emot det!

Har haft fina belinda på soffan två nätter i rad nu, så mysigt! I onsdags blev det tjejfest & kåren med världens bästa tjejliga.. sååå kul!! Och igår bakade jag o bellsan bullar!




så bakar studenter..

sådär! kardemumma bullar i fina jultomteformar

Nybakta bullar & kall mjölk!


min mysis v

<3


Idag var jag barnvakt åt min yngsta syster Nova! Vi gick runt munksjön i strålande sol, tog en runda på stan en sväng och mös i min lägenhet.. så underbart!




sötaste tjejen i hela världen!


lilla hjärtat vad jag älskar dig!

Nu kom jag precis hem från citygross, blev storhandling med mammi. Så nu är kylen/frysen fylld igen. Skönt! Jag ska strax hoppa in i duschen, på med myskläderna och städa lite sen kommer Tillan & Klara. Det blir mys!

Hoppas ni får en underbar fredagkväll & en skön helg, ta vara på den.. för detiden går fort.
PÖSS säger Em.


Tillan och Klara


Kommentarer
Postat av: sandra

Guuuuud vad gott med bullar, duktig du är!! =)) Hoppas din kväll blir mysig emelie!

2010-11-09 @ 15:41:08
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0