läraryrket?

Jag tänkte klaga lite, så om ni inte vill höra på det.. bye bye baby!

Jag tycker bara det är så sjuuuukt mycket nu :( sad face! Att vara lärare är långt ifrån lätt & det känns som man aldrig kommer bli helt färdig..skulle behöva läsa på HLK hela mitt liv, typ. Det värsta med läraryrket (tror jag) är att man måste ta med sig massa arbete hem.. planera planera planera mina vänner!! Att bara stå framförtavlan & hålla lektioner är lååångt ifrån hur läraryrket ser ut i det verkliga livet. Samtidigt är det ju hur kul som helst, men stress.. är nog bara förnamnet.

Som sagt, mycket att göra! Nu ska jag planera inför mina lektioner imorgon.. kolla på några intressanta filmer om teknik & sen är det väl dags & sova för att sedan möta en ny dag.

Fy, vilken dålig kväll jag haft. Blä!

Men jag tänkte dela med mig av dagens bibelvers i alla fall,
"ps 33:4-5 Allt vad Herren säger det menar han, och allt han gör kan man lita på. Han älskar allt som är gott och rätt. Överallt på jorden kan man njuta av hans godhet."
 
True, true!
PUSS friends


Kommentarer
Postat av: neli

HEJ GUMMAN :D

Va kul att börja läsa din blogg nu hihi. Fin header du har :)



Och ja angående ditt inlägg. Vi har det inte lätt du :P Hur ska vi klara det här? Jag känner precis som dig angående det där med att läsa på HLK hela sitt liv. Det är fan helt galet :(

KRAMAR söt. See ya tomorrow :D ♥

2010-05-11 @ 17:23:37
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0