its over

hopp.. där gick dom 5 veckorna fort förbi! Jag har faktiskt trivts superbra på Talavidskolan & idag var det riktigt sorgligt.. men vi hade fredagsmys med massa fika & kramar!!! fick även en fin liten symbolisk present från klassen. Nu har jag precis läst igenom barnens utvärdering & inser igen hur mycket jag kommer sakna alla.

Men så är det ju, livet.. det går vidare ;) Nu ska jag strax duscha & sätta på mig mysdressen för att sedan hämta Faduma i stan för en mys/plugg kväll igen!!! Imorgon blir det shopping med mammi sen drar jag & klara till Varre :)


yesterday today and forever

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

2010-05-26 @ 15:22:44
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0