hahaha

Det tog inte lång tid innan jag hade något roligt att lägga upp!
Vilken GALEN kväll jag haft med Faduma & Karin.. hahaha.. jag kan inte sluta skratta..
Först blev det fika i stan sen fick vi någon slags sockerkick så vi blev helt crazy.. vi kände oss helt klart som 14 igen & vi fick lite aplåder & så.. sjukt värt!

Här får ni se nån friskis liknande pedagogisk dans! haha.. egentligen gör de lite ont att lägga upp den MEN jag vet att karin & faduma vill så gärna + att jag kan faktiskt bjuda lite på mig själv ikväll ;)




hahahah. det var lääängesen jag skrattade såhär mycket!


I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: jey

haha roliga ni är

2010-05-09 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0