syskonkärlek?

hej hjärtan!

ville bara berätta att jag har haft en TOPPEN helg! verkligen lyckade dagar i Götet och när vi kom hem i lördagskväll var det bara till att tagga om till ytterligare en utgång.. tkr huset var riktigt lyckat. Bästa helgen på länge. Tack mina fina vänner v

Fly förbannad var jag imorse i alla fall..
det är så att jag har en syster som är 15 & som ser upp till sin storasyster lite fööör mycket och som faktiskt börjar gå mig på nerverna enormt nu.. min älsklings mössa nr.1 som jag dagligen använder nu i detta väder lyckas aldrig ligga i lådan som den skall längre utan numera alltid på min syster huvud och efter sagt till henne 100 ggr att skaffa sig en egen gick jag lös imorse! "Vad f**********n är min mössa???" bad hairday o stressad till bussen, plus i kanten.. det är det VÄRSTA jag vet, att ta något utan att fråga o speciellt när jag sagt att den inte är till för utlåning! jag var galen!.. Johanna fick ta det mesta i skolan, förlåt!<3 Jag känner att jag fortfarande har ilska kvar i min kropp o när jag kom hem tillät jag mig själv att vara en riktig bitch mot min syster samt rensa hennes garderob av lånade saker från min.....hahaha.. detta låter hur töntigt som helst, oh nej jag har inte ens pms. detta är jag!

Jaja, nu är de lite sådär ilska i luften här hemma.. rummen som vi har precis brevid varandra överröstas med hög musik från båda håll.. hon spelar slager och jag höjer musiken i mina högtalare med David Guetta! jag vinner tror jag.....stackars mamma!

Nu bär det snart av till Friskis i alla fal.. inte tränat på ett bra tag nu pga, operation. nuså, ÄNTLIGEN!!!! ska ta de hyfsat lungt i alla fall så inte kroppen sviker mig igen.. ska bara så grymt skönt att börja leva på riktigt igen..

Långt inlägg! Hade mycket känslor inom mig. haha
PUSS


Jag o min favvo mössa!




Kommentarer
Postat av: JeY

du får avreagera dig på mig när du vill :)

2010-03-02 @ 14:44:59
URL: http://livetenligtjey.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du opererat dig? :O

2010-03-04 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0