sunshiiiine

Det är sol idag, waaaoow

Idag började jag dagen med en runda runt munksjön med Tillan, efter det var tanken att jag skulle raka vägen hem o plugga.. slutade istället med frukost hos tillan, sen bäddade hon ner mig i soffan med prinsessglass och new moon och en varm vetekudde på magen.. det behövde jag verkligen! Klara kom förbi och gjorde sällskap också. Tjejer, ni är sååå bäst. Vet ni det? vet ni det??????

Nu ska jag plugga lite, efter det blir det träning på friskis med Johanna och Karro.. ska bli gött. Hoppas inte jag är för trött när jag kommer hem så jag orkar plugga en runda till.. för det behövs verkligen!

Det var allt för nu.


såhär fräsch är jag verkligen inte idag. Inget smink, påsar under ögonen och mjukis beskriver mig ganska bra idag. Men denna bilden är trevligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0