Solen, nytt hopp i jönköping? Gurregay!

Äntligen har det blivit lite ordentligt vårväder, är sjukt trött på all snö och framförallt grusen. Tycker det är dags för sopgubbarna att börja jobba lite! Det är nästan som man faller in i ett djup mörker, där man inte ser några hopp alls. Men nu när solen lyser och dagarna, man börjar höra fåglarna igen och så börjar man så små blommor :) Det är då det känns fint! Nu när man kan börja åka skateboard utomhus ocskå! DET GILLAR VI! :D

En sak till som är sjukt nice är att ändtligen Emelie har förstått att hockeykillar inte är något att ha.. Visserligen har hon varit kär i mig ett antal år nu. Men hon har börjat inse att det inte är värt det, för Gustav kanv ara lite jobbig ibland. Känns ändå sjukt bra att Du emelie inte försvinner, trotts att jag är sån som jag är :) Är glad att jag känner dig så väl!

Hoppas det blir krogen snart med dig, även med Kukolinen :) dags för henne att komma igång ! PARTYPARTY BRUDAR! Det är så vi säger ;) kanske t.o.m i helgen? Vore soft! Jag sitter och lyssnar på david guetta - sexy bitch på mitt sportify Emelie! Jag taggar gaaaaaaaaaaaaaaaanska så hård kan jag lova!

Nu tackar jag för mig! Hoppas jag är välkommen tillbaka!
Mvh GurrisGurris!

Kommentarer
Postat av: carro INTE kukolinen

härligt där gurra! Klart det blir party snart:D nästa helg gäller det hos emelie

2010-03-25 @ 22:32:49
Postat av: Sebastian

Haha vilken tönt!

2010-04-03 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0