sköna sol

har legat ute i solen nu o bara myst..
så härligt! längtar till sommarn :)


Nu ska jag strax iväg och träna ett pulspass, så sjukt gött ska det bli.

Och ikväll ska jag vara barnvakt hela kvällen åt mina systrar Tuva och Nova! Vet inte hur det ska gå bara haha.. Tuva är ca 2.5 och Nova 5 månader.. men som tur väl har jag min bästa vän Carro som kommer och hjälper till. Underbart! Men det ska bli mysigt.. inte träffat dom på ett tag nu eftersom vi inte bor tillsammans så ser fram emot och mysa massor med dom! Åh, tänk när man får baaarn :D en liten söt kula, så brukar jag o cyrr säga.. fast det är nog mer än bara en söt kula och ett sött litet barn.. haha!



Ha en underbar helg!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0