my head

Vaknade upp o var smått sjuk imorse, sådär förskyld, huvudvärk o halsont.. inga trevliga grejer. Bestämde mig för att ligga hemma ist för att träffa studiegruppen så jag orkade muset på em. Muset var skoj!

Nu är jag i alla fall hemma, men träning blev det icke! Har lagat lite mat, fikat med min mormor som gjort en "bankmapp" till mig.. hon är så seriös o vill därför att även jag blir.. nu när flytt o annat finns i tankarna. Tack mormor ;)

Ska inte lämna huset mer idag i alla fall, ska sätta på mig mjukisarna sen blir det plugg! Väldigt skönt att ha kvällen fri!
Hoppas ni mår bra!


hon vill inte att jag ska pussa på henne här.. saknar fina Mercedes v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0