monki

Jag älskar monki o önskade att dom öppnade i jönköping! eller får jag väl flytta till Göteborg.. en vacker dag så!

när jag var i götet sist provade jag en super cool klänning, den är fulsnygg!.. o nu ångrar jag nästan att jag inte köpte den! såhär ser den ut:


gillar inte för söta plagg med massa rosetter osv.. men om den har en liten cool tuch funkar det ;) 250 kr.

annars älskar jag svart och hittade även denna klänningen på hemsidan nu:

fanns även i rosa o vit för 350 kr. snygg till ett par vita/rosa converse o jeansjacka eller skinnjacka till!

dessa kommer i alla fall från favvo butik monki!

nu ska jag läsa lite till i min kära teknik-historia bok. Den suger!

ha en fin lööördag!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0