friday

Tjooho

Har varit en bra dag! Jag började dagen med skola 08:30-14:30, efter det gick jag till tillan en sväng, det bjöds på te och sex-dans! det ni! Sen mötte jag upp cyrr, tog en runda runt munksjön, numera "raggnings-stråken" hahah.. checka pappor m. barnvagn!

Nu har jag precis fått i mig mat i min ensamghet, familjen är ute på äventyr. Ska strax dra på mig mjukisbrallorna, göra mig redo för en bästis-kväll. Skall inhandlas fruktsallad och lättglad, mums! kanske en och annan godisbit..we will see!

Imorgon blir det Ullared med skolan, hehe.. en liten trip med spj.. så jag, johanna, cyrr och susanna ska shoppa loss ;) jag ska faktiskt försöka vara ekonomisk, men ullared är ju skit kul :D:D  På kvällen blir det tjejkväll hos tillan!

Nu kommer cyrkan om 15 min, dags och kila!
Puss vänner.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

sexdans??

2010-03-27 @ 00:36:23
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0