fett hår & huvudvärk

hej bloggen!

Idga är jag egentligen ledig, skönt tänker nI! men nej, då ska jag träffa mina kära studiegrupp vid kl.09 och framåt tills vi typ blir klara.. jag känner att jag inte orkar. Har så äckligt hår jag inte orkar duscha nu på morgonen och en huvudvärk som inte vill mig nåt bra.. aja, får helt enkelt bita ihop.. sätta mig på cykeln & trampa. Det är ju sol iaf.

Igår fikade jag med Jonna, du är underbar hjärtat v

På kvällen blev det kvällsmat at tillans, bra snack o pepp vilket jag behövde. Du är typ den bästa jag vet, är såååå glad att jag alltid får komma till dig med mina små problem. Tack fina du

Nehe, om man skulle hitta lite snuskiga kläder & sätta på sig.. passar på mig idag!
Ha en fin dag vänner.

¨
Bild: jag maj 09 .. tiden går fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0