dagens

Dagens humör: Lagom humör, inte så glad inte så ledsen. Inte så någonting.
Dagens utseende: strumpbyxor, ros/vit randig (kort, enligt tillan) tunika, svart oversize kofta och cool mössa.
Dagens känsla: Jag är känslolös idag.
Dagens irritation: Att jag inte övade mer på förra årets tenta(hade tenta i teknik historia idag) eftersom årets tenta var nästan exakt likadan.
Dagens önskan: att det blir som jag vill.
Dagens borde: Leta litteratur.
Dagens beroende: Lady Gaga & depp musik
Dagens nedräkning: Royal republic 1 april? sommarlov? flytt?
Dagens låt: Lady Gaga- Monster
Dagens textrad: "He ate my heart the he ate my brain"

yes, där fick ni dagens. Snodde den från Hanna F :)

Har precis tränat o nu lagat lite mat. Tentan gick sådär som vi kanske förstod ovan. Ikväll ska inte jag göra någonting, ska bara vara HEMMA.. & sova i min egna säng inatt.. väldigt mysigt på tillans golv också, men inatt ska det bli skönt & sova hemma. Blir min mamma glad i sitt hjärna också.

Nu ska jag inte göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0