crazyyy

Hade en sjukt bra dag igår! Först blev det ullared, fick med mig lite hem i alla fall.. kanske att jag visar senare!
Kvällen började hemma hos Johanna, sen begav vi oss till huset.. lyckad kväll tycker jag nog allt.

Nu har jag varit på bibblan, hittade dock ingen bra litteratur till min "vem är jag" uppgift..efter det hälsade jag på hemma hos Johanna där man fick reda på ett och annat smått o gott .. haha! Go girl!

Nu blir det strax städ sen tänkte jag väl plugga lite, sagt det så himla länge nu.. tentan gick ju inte skit bra så kanske ska gå in lite mer gällande denna uppgift. Vore ju smart i alla fall.

Ikväll ska jag i alla fall bara mysa ner mig, i min nya rosa morgonrock, tända ljus och Johan Falk..söndagsmys! :)

Hoppas ni haft en great helg. Nu är den tyvärr slut, haha..
Puss


Bild:alanya 09. Hade varit gött o ligga här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0