bra dag

Hej kära ni!

Sov inte i min egna säng inatt heller, utan på Johannas soffa!
Vi skippade första föreläsningen idag och istället unnade vi oss god frukost ala Jojjo, med jätte god smothie, te och mackor.. efter det tog vi oss en powerwalk runt sjön i det ganska så najsiga vädret. Efter det blev det lunch på stan med mina favvisar Karolina och Johanna v

Nu kom jag precis hem från skolan efter 2 h med Jocke, han gick igenom våra examinationsuppgifter och börjar få lite panik nu.. har inte hittat någon litteratur till min uppsats.. och känner på mig att jag kommer kugga på tentan så nej, inga bra magkänslor..fast sånt löser sig!

Ikväll blir det fadderutbildning, börjar kl. 19 och framåt tills vi blir klara antar jag.. ska bli lite spännande!
Nu ska jag röja upp på mitt rum.

Lev idag, imorgon kan det vara försent.
/Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0