tired..

Ojoj.. nu är jag trött minsann.. men ändå inte sov-sugen!

Blev en helkväll i tillans place.. började kvällen med bara jag o hon sen fick vi besök av klara, amanda, christoffer,sebastian & jonas.. hääärligt! Kollade på Sommaren med Göran & hade det gött. Tack för det :)

imorgon ska vi byta rum här hemma, fixa & dona.. så det blir the last night i mitt rum inatt då? inte tänkt på det innan, jag tror jag är redo ;) ska bli kul, göra om & fixa..me like!

Nehe vänner. imorgon hörs vi nog igen! Blir "avskedsparty" på kvällen med cyrr johanna & karro.. fast jag kommer ju tillbaks ;) nu är ni nyfikna va!

Hoppas kvällen varit bra. Ska mysa i mitt rum.



Bild: me and mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0