mardrömsnatt

Tillbringade mitt natt på akuten med mamma, dem tog massa olika tester & där fick jag ligga tills kl.08:30 på morgonen, då kom doktorn, berättade att jag måste operera mig.

Har haft detta problem ett halv år nu, jag vaknar på nätterna..känner en otrolig smärta under höger bröst som aldrig vill ta slut & nu har det blivit outhärdligt så mamma hjälpte mig att sätta på kläder & slänga mig i bilen till sjukhuset.. Jag har en 1.5 cm stor sten i min gallblåsa som orsaker dessa besvär & den försvinner inte av sig själv. Det dem ska göra är att öppna mig på 3 olika ställen i magen, dem gör som kikhål, sen sätter dem in en kamera o plockar bort gallblåsan.

Jag är livrädd just nu kan jag säga, dem tog en hel del sprutor & blodprov på mig inatt & bara det gör mig svimmfärdig.. men jag måste ju, kommer aldrig bli bra annars.

Just nu är livet inte på topp & jag känner att jag har en hemtenta som flåsar mig i nacken på köpet. Tack!

Jag ville lätta mitt hjärta lite, känns skönt.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Å tack själv min fina Emelie! Älskar dig så det knakar!

2010-01-12 @ 20:58:22
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tänker på dig. Du är stark och du klarar det!

2010-01-12 @ 23:37:54
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Sara Z

Tänker på dig gumman!

2010-01-13 @ 18:56:04
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Stackare! :O

2010-01-16 @ 22:00:41
URL: http://bloggen.fi/honjosefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0