lörrrdags igeeen

Godmorrrgon äääänglar blink blink

Vaknades av telefonsamtal, sms o rop "EMEEELIEEE", vad händer lixom??
Iaf var det mormor, min syster lyckades göra illa sig i foten innan match start o är nu uppe på akuten pga förmodligen bruten fot.. inte alls kul! Jag o min syster är såna olycksfåglar!

Min bror Kalle ska ha kalas här om 2 timmar o allt är lite smått panik när helt plöstligt jag o mormor ska ha hand om det o fixa allt! haha... nu har vi suttit o gjort massa godisåpåsar med EXAKT lika många bitar i varje.. ni minns väl själva hur viktigt det var?
Sen när alla barn landat blir det ner till isen, knyta massa skridskosnören o vara "lek-vakt" haha.. efter det blir det upp till huset igen, grilla korv o äta marängswich... vilket party!!

Blir nog ingen övrig träning för mig idag, förutom springandes efter alla barn! Ska försöka ta mgi en promenad också.. reeeally niice weather my friend!

nehe, slut babblat..! hööörs bloggen

Bild: Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0