lördag

Dagarna känns jätte konstiga, känns absolut inte som lördag!

Igårkväll var jag & fikade & avslutade kvällen med bio med klara, jonna, christoffer, hanna & matilda. Vi såg Sherlock Holmes, den var väl helt ok.. men inte riktigt en Emelie-film.. så den får betyg 3 av 5 möjliga av mig!

Tog en sovis som vanligt & vaknade vid 11 idag, super skönt! sova är underskattat. Nu idag har jag inte mycket planer mer än att jag ska ut & gå en sväng nu.. sen efter det plugga.. är fri för kvällen så att säga!

Hade nog inget mer på hjärtat för nu.. ha en underbar dag vänner! Ut & lek i snön med er :)


klickade hem ett par bruna linser häromdagen.. vad tycker ni? bruna ögon eller mina naturliga grön/lite blå?
Kul & veta bara ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, det är så vackert med bruna ögon till blont hår. =)

2010-01-09 @ 13:42:06
URL: http://Hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0