Glad

Hej godbitar!

jag är väldigt glad idag, känns i hela kroppen. Vet inte riktigt varför men ibland har man bara såna dagar. Lycka!

Kom hem från skolan för ett tag sen.. haft föreläsning, gruppuppgift o redovisn. hela dagen idag, det var lite småsegt men ändå kul att vara tillbaks igen, träffa alla härliga hlk-människor! like you
 
såhär fint var det när jag gick till bussen imorse! Riktigt mysigt.. vad tycker ni föresten om mina nya glajjer? haha.. jag blev inte omtyckt i dem (dem är inte mina, egentligen) haha.. men visst ser jag äldre ut i mina bruna ögon o glasögon gör sitt på det seriösa stadiet också. Tummen upp

Så vad händer resten av dagen? Jag skjuter ytterligare på hemtentan, sätter igång imorgon istället.. jag hinner nog, eller jag måste ju hinna..:)

Ikväll ska jag iaf umgås med min fina Klara som jag inte lekt med ensam på lääänge.. o en emelie-klara dag i veckan måste man ju bara ha.. mycket o ta igen o prata av oss!! Blir en tur runt munken & efter det lite mys..ska bli sååå kul o träffa dig igen snuttan! v

Nehepp, där fick ni en liten update.
Kör lite party hemma hos mig idag..
Keep it goin' louder-Major Lazer

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Klara

PUSS !!

2010-01-13 @ 17:26:40
Postat av: Neha

Vilken härlig halsduk du har=)

2010-01-16 @ 23:13:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0