FRIIIIDAY, OHYES!

Fredag, den bästa dagen på hela veckan.. håller ni inte med mig?

Skolan var skoj idag, gjorde egna handdockor, eller började i alla fall :p och på em. blev det musik.. väldigt rolig dag tycker jag .. sen har jag ju Johanna där också, Can it be better?

johanna gumman


hennes fina resultat haha (dock inte helt färdig)


jag gick in för det..


mitt fina resultat.. ser ni vad det är ?:D ... nää, inte ja heller..


te är det bästaste.



Blev a6 en sväng med mami & bror nyss.. skulle inte köpa något med blev både jacka, lösögonfransar, bh & diadem.

check it ooout:


mina läckra vårjacka från Vero Moda. endast 360 kr!


BH H&M 99 kr


diadem med fjädrar, Lindex 39 kr

och lösögonfransar vet ni hur dem ser ut ;) ganska bra "fynd" eller hur?

kom på att jag impuls handlade lite förra veckan också, då fick detta hänga med hem:

skön "slapp" tröja 99 kr


lång t shirt 99 kr (fast har denna i nyon rosa)


sport-bh 149 kr (fast lila)

H&M är bra, love it!

Nu ska jag åka & hämta tillie på jobbet. Ska dra på mysbrallorna sen blir det mys för hela slanten!
Ha en underbar fredags kväll!

Take Care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0