allt är roligare än plugg just nu..

Listan är snodd från Hanna.. allt är roligare än att ta sig ro & plugga nu kan jag säga...


Namn: Emelie Anna Katarina Fräjdin
Kallas för: Em, annars är det nog inget alls..
Stjärntecken: Lejon, raaow
Höger eller vänsterhänt: Höger. Kan även göra nästan lika mycket med vänster förutom skriva.
Piercingar: Bröstvårtan?
Tatueringar: Jag vill & jag ska
Längd: ärligt talat, jag vet inte.. 1.65 kanske ?
Skostorlek: 38 som alla andra tjejer (nästan)
Hårfärg: Kall blond.
Fräknar: På sommaren
Motto: Jag har nog inget alls..
Kär? kanske?
Önskar du att du bodde någon annanstans? Absolut, jönköping för mig trött.
Tycker du att du är attraktiv? Nja, inte så värst haha..
Dricker du? Ibland, men coca cola är bäst!!
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? Jadu, det mammi köper hem
Vilken parfym använder du? Gucci Rush 2
Vad är du rädd för? Döden, att bli lämnad..
Gillar du att tvätta? Oh nej fy..
Gillar du berg- och dalbanor? jag älskar!!
Senaste…
Filmen du hyrde? L.A. Giggalo
Filmen du köpte? The heartbreak Kid, som sis fick i julklapp som hon redan hade, kul!
Låten du hörde: Ramalama (bang bang)
Låten du laddade ner? Gloria-mado diao
Personen du ringde? Mormor
Personen som ringde dig? Mormor
TV-program du såg? Våra Bästa År
Person du tänkte på? hemlis..
Favorit…
Låt: Running up that hill- Placebo
Sak att göra: Umgås med vänner
Sport: haha ingen alls
Dryck: Te & cola!
Kläder: mjukis?
Film: Twillie o newie tror jag! (twilight och new moon) haha
Bil: Audi.
Serie: Oth och gossip girl
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Vem har inte?
Gråtit över en flicka? yes
Ljugit för någon? Ja..
Varit i slagsmål? Nja..
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Yes
Antal…
Gånger du varit kär? hum, bara riktigt kär 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit? Vill jag inte ens räkna
Hjärtan brustet på grund av dig? Fåtal..
Tjejer du kysst? haha..ínte många i alla fall!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? hum, ca 2
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inte många
Senaste…
Boken du läste? Ska ta mig an en eng- bok strax..
Personen du fick e-mail av? Färgadelinser.se
Personen du fick brev av? Ingen aning
Personen du fick sms av? Karolina
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hum, några dagar sen..
Saken du köpte? Ett nytt headset
Vad har du gjort idag? kollat på tv, ätit frukost, åkt bil o suttit här
Brukar du svära mycket? Nej, det fulaste som finns.. men de händer väl
När stiger du upp på morgonen? Väldigt olika.. men runt 11 om jag är ledig
Vad har du på dig? rosa mjukis, dans t shirt o stor lyvtröja
Vad ska du göra ikväll? Jag ska plugga i alla fall.. kanske leka med Karro
Vad är du allergisk mot? Inget alls
Var har du ont? Inte just nu.. happy!!
Använder du hårspray? Nästan aldrig
Kan du stå på händer? Njaa..har kunnat i alla fall
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? Njaa..
Är du glad nu? Jodå!
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Allt möjligt, dock inte längre ..
Stockholm är… ? Underbar stad!
Göteborg är… ? Staden jag vill bosätta mig i!
Kan du sjunga? Dem säger det
Spaghetti eller makaroner? spagetti
Land du vill besöka? USA, Thailand, Australien

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, listorna är bäst tidsfördriv!

2010-01-06 @ 21:55:03
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: sandra

Såna listor är roliga =)) Hoppas du mår bra sötnos!

2010-01-07 @ 12:01:04
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0